Tuesday, June 17, 2008

Antillen 2008 - JTSC mei 2008 Sebastian

From Antillen 2008...

Ik zou er even voor gaan zitten: 203 foto's in deze folder :-)

Een toneelstuk met een Kompa Nansi element over de actuele situatie in de Antillen.
De 'biechtstoel' alsook het gevaarte links op de achtergrond zijn echte kunstwerken van lokale kunstenaar Yubi Kirindongo, die ook internationaal aanzien geniet. Al zijn kunstwerken zijn van oude materialen gemaakt, heel vaak voornamelijk of uitsluitend van oude auto-onderdelen.

Ik heb geen idee of er tegenwoordig een streepje moet tussen auto en onderdelen, ik ben het spoor een beetje bijster na de zoveelste idiote aanpassingsronde van de Nederlandse taal. Laatst zocht ik een woord op waarvan ik me afvroeg of het nu vats, lost of met streepje moest en dat bleek nu ineens vast maar dan met een umlaut.

Heb ik toch altijd gedacht dat dat Duits was.... zal wel aan mij liggen.

No comments: