Monday, June 2, 2008

Hans en de Gouden Gans Foto CD

Sebastian heeft vandaag zijn laatste 2 proefwerken gemaakt en heeft nu al grote vakantie! Met de post kreeg ik net een grote map met studiemateriaal voor Karin, want die heeft weer iets gekozen waarmee ze 4 jaar vooruit kan geloof ik. Ik begrijp dat nooit, ik weet allang alles wat ik moet weten, maar sommige mensen hebben nu eenmaal weinig zelfvertrouwen :-)

Ik heb de kinderen beloofd de komende weken weken stuk voor stuk de fietsen naar de fietsenboer te brenegn en rijklaar te laten maken, zodat we eind deze maand (als de andere 2 ook vakantie hebben, kunnen gaan fietsen.

Maar goed, wat de foto's betreft nog een paar dagen toneel. De voorstellingen zijn intussen allemaal voorbij, ook wat dat betreft is het grote vakantie, maar intussen hebik de officiele foto cd's ontvangen en ook een video. De komende dagen zal ik eens puzzelen of je zo'n video ook online kan hangen.

Eerst de foto's maar eens van Hans met de Gouden gans waar Kyara in meespeelde.
From Hans en de Go...

1 comment:

Anonymous said...

Nou Harro kan je wel fietsen hihihihiih
Ik ben benieuwd naar de foto met jouw op de fiets....
kussssssssssssje