Tuesday, June 17, 2008

Pestkoppenschool Foto CD

From Pestkoppensch...

Terwijl ik ziek was heb ik de kinderkamers maar eens uitgemest. Vooral de kasten met software en andere cd's hadden mijn speciale aandacht. En jawel, dat leverde me de nodige verloren gewaande of zelfs in vergetelheid geraakte foto- en movie cd's en dvd's op :-)

Intussen bouw ik namelijk ook lustig voort aan mijn tv- en moviedatabase die als het meezit binnenkort ook online staat. Maar daarover later meer.

Nu eerst maar eens alle foto cd's verzameld. De eerste de beste die ik pakte had in de eerste map al 203 foto's. Dus ik denk, da's wel heel veel, laat ik maar een selectie maken. Kwam Sebastian binnen en die zei prompt: 'hee, die foto's heb ik nog nooit gezien!'.

Kijk, dat bedoel ik nou. Je kinderen doen er aan mee, je gaat natuurlijk naar de voorstelling en plichtmatig bestel je de video en de cd. Want anders worden je kinderen boos. Die video daar kijken ze dan nog wel naar (vooral Kyara neemt daartoe het initiatief), maar de foto's? Welnee die cd wordt ergens neergelegd, 4 keer verschoven en .....

Dus welkom in cyberspace. De kinderen zien graag dat iemand het ff upload. Want dan hoeven ze alleen maar naar de blog, even op de link onder de foto te klikken en dan op slide show. Onderuit in je luie stoel komen ze dan allemaal voorbij.

Ach...het is natuurlijk ook maar weer gewoon de moderne variant van de diapresentatie :-)

Dus alle volgende posts: bakken vol foto's.

Have fun

No comments: